تاریخ پروژه: 1389

محل پروژه: تهران

نوع پروژه: نما فریم لس دوجداره خم

برج دوقولوی تجریش

 

یکی از پروژه های این شرکت برج دوقولوی تجریش واقع در خیابان ولیعصر می باشد که در ساخت آن شیشه لمینت به کار رفته است.

این پروژه توسط تیم مهندسی شیشه سپنتا در سال 1389 با دو متریال نمای فریم لس دوجداره با استراکچر فولادی و نمای کامپوزیت خم به روش فیکس در دو برج به ارتفاع 10 طبقه طراحی و اجرا شده است.

شیشه های فریم لس علاوه بر زیبایی، حفظ یک نمای یکپارچه و داشتن نور کافی، عایق بسیار مناسبی جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی می باشد همچنین این نوع شیشه عایق مناسب صوت نیز می باشد.

جهت حفظ ایمنی شیشه های فریم لس از ترکیب سه جداره شیشه به صورت شیشه لمینیت دوجداره استفاده می شود، که علاوه بر عایق صوت و حرارت بودن در صورت برخورد اشیا با شیشه و شکست آن، فرو نخواهد ریخت و آسیبی به افراد و لوازم در معرض خطر نخواهد زد.

کیفیت شیشه های دوجداره با دو عامل رطوبت گیر و چسب مورد استفاده رابطه مستقیم دارد.

چسب مورد استفاده در شیشه های دوجداره از نوع سلیکونی بوده که در برابر اشعه افتاب آسیب پذیر نخواهد بود و امکان نفوذ رطوبت به لایه ی خالی بین دو جداره شیشه لمینیت سکوریت را نخواهد داد.

از ویژگی های نمای کامپوزیت به سبکی سازه، سهولت  در اجرا و زمان اجرای کمتر نسبت به مصالح دیگر می توان اشاره کرد.

شرکت شیشه سپنتا علاوه بر تولید شیشه های لمینیت، شیشه های سکوریت، شیشه دوجداره و شیشه ضد گلوله خدماتی چون طراحی و اجرا پروژه های نما سازی بسیاری را در رزومه خود دارد.

با تکیه بر تیم مهندسی توانا و ماشین آلات مدرن و به روز، کیفیت مجموعه سپنتا در دو حوزه تولید و اجرا موجب رضایتمندی مشتریان بوده است.