تاریخ پروژه: 1391

محل پروژه: گرگان

نوع پروژه: اجرای نمای اسپایدر و کرتین وال

مجتمع تجاری وارکانا

در این بخش می خواهیم یکی دیگر از پروژ ه های کارخانه شیشه سپنتا را به شما معرفی کنیم که در گروه شیشه دوجداره قرار می گیرد:

شرکت شیشه سپنتا علاوه بر تولید شیشه های لمینیت ، شیشه های سکوریت، شیشه دوجداره و شیشه های ضد گلوله خدماتی چون طراحی و اجرا پروژه های نما سازی را در رزومه خود دارد .

یکی از پروژه های این شرکت مجتمع تجاری وارکانا واقع در حصارک شهر گرگان می باشد. این پروژه توسط تیم مهندسی شیشه سپنتا در سال 1391 با سیستم اسپایدر به مساحت 300 مترمربع و با سیستم کرتین وال 650 مترمربع طراحی، تولید و اجرا شده است. مجموعه وارکانا شامل واحد های تجاری، واحدهای اداری، سینما و رستوران می باشد. این پروژه در دو نما و با دو سیستم نما سازی اجرا شد. یک نما با سیستم اسپایدر و سازه خرپای فولادی و یک نما با سیستم شیشه کرتین وال . علاوه بر نماهای فوق دو پل شیشه ای با شیشه لمینیت سکوریت ، تولید و اجرا شده است.

استفاده از سیستم کرتین وال دارای مزیت هایی چون سبکی سازه، عایق صدا و رطوبت هم در شیشه و هم در پروفیل می باشد. در نمای اسپایدر نیز از شیشه لمینیت 2 لایه استفاده شده است .

با تکیه بر تیم مهندسی توانا و ماشین آلات مدرن و به روز، کیفیت مجموعه سپنتا طی سالیان مدید در دو حوزه تولید و اجرا موجب رضایتمندی مشتریان بوده است.