تاریخ پروژه: 1391

محل پروژه: تهران

نوع پروژه: نما

ساختمان اداری خیابان بخارست:

 

یکی از پروژه های این شرکت ساختمان اداری خیابان بخارست می باشد. این پروژه توسط تیم مهندسی شیشه سپنتا در سال 1391 با سیستم تلفیقی نما فریم لس و سرامیک خشک به متراژ 170 مترمربع  طراحی، تولید و اجرا شده است. همچنین تمامی شیشه ها و نماهای خشک به کار رفته در این پروژه توسط کارخانه تولید شیشه سپنتا تولید شده است.

جایگزین کردن نماهای مدرن با نماهای سنتی مزیت هایی چون سبکی سازه، سرعت و سهولت اجرا و ظاهر مدرن را داراست. در پروژه ی فوق به جای استفاده از نمای سنگی از نمای سرامیک به صورت خشک و با زیر سازی سبک فولادی استفاده شده است.

همچنین استفاده از نمای فریم لس با پروفیل اختصاصی و شیشه دوجداره سکوریت، علاوه بر نورگیری کامل ساختمان در طول روز، عایقی مناسب در برابر رطوب و صوت می باشد.

شیشه های دوجداره مورد استفاده در نماهای فریم لس، لامل و اسپایدر بهتر است با ترکیب شیشه لمینیت دوجداره طراحی و تولید شوند تا در صورت بروز شکست، شیشه فرو نریخته و آسیبی به اشخاص یا اموال نزدیک پنجره وارد نشود.

مصالح  مدرن ساختمانی امکان ایجاد خلاقیت و نوآوری را به معماران خواهند بخشید.

شرکت شیشه سپنتا علاوه بر تولید شیشه های لمینیت، شیشه های سکوریت، شیشه دوجداره و شیشه های ضد گلوله خدماتی چون طراحی و اجرا پروژه های نما سازی بسیاری را در رزومه خود دارد.

با تکیه بر تیم مهندسی توانا و ماشین آلات مدرن و به روز، کیفیت مجموعه سپنتا در دو حوزه تولید و اجرا موجب رضایتمندی مشتریان بوده است.