تاریخ پروژه: 1392

محل پروژه: کرج

نوع پروژه: نما اسپایدر لمینیت دوجداره

کارخانه بتن پارس لانه

یکی از پروژه های این شرکت پروژه شیشه لمینت کارخانه تولید بتن پارس لانه واقع در حصارک شهرستان کرج  می باشد.

این پروژه توسط تیم مهندسی شیشه سپنتا در سال 1392 با سیستم اسپایدر به مساحت 450 مترمربع  طراحی، تولید و اجرا شده است.

طراحی نما با توجه به درخواست کارفرما ( نمای کاملا شیشه ای ) با سیستم اسپایدر می باشد، ترکیب شیشه و بتن به زیبایی کنار هم قرار گرفته و باغی زیبا روبروی آن ساختمان را به فضایی جذاب برای کار کردن تبدیل کرده است.

 

نما اسپایدر با سازه ای لوله فولادی  طراحی شده، همچنین علاوه بر نما، کف شیشه ای به عرض 1500 میلیمتر و طول 20 متر با شیشه لمینیت 3لایه طراحی و اجرا شده است.

 

شیشه های نما از نوع شیشه لمینیت دوجداره می باشند که موجب کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شوند. همچنین لمینیت سکوریت بودن شیشه باعث افزایش ایمنی ساختمان شده و در صورت شکست، شیشه فرو نخواهد ریخت.

کف های شیشه ای به صورت 3 لایه ( یا در صورت لزوم با تعداد لایه های بیشتری از شیشه و طلق ) تولید می شوند، کف شیشه ای دارای مقاومت فشاری بسیار زیادی می باشد.

از این نوع شیشه در ویترین فروشگاه ها، ویترین طلافروشی  ها، صرافی ها، کف شیشه ای، پله شیشه ای، نمای اسپایدر، نمای فریم لس و نمای کرتین وال نیز استفاده می شود.

شرکت شیشه سپنتا علاوه بر تولید شیشه های لمینیت، شیشه های سکوریت، شیشه دوجداره و شیشه های ضد گلوله خدماتی چون طراحی و اجرا پروژه های نما سازی بسیاری را در رزومه خود دارد.

با تکیه بر تیم مهندسی توانا و ماشین آلات مدرن و به روز، کیفیت مجموعه سپنتا طی سالیان مدید در دو حوزه تولید و اجرا موجب رضایتمندی مشتریان بوده است.