تاریخ پروژه: 1393

محل پروژه: شهر شیراز

نوع پروژه: اسپایدر لمینیت دوجداره

پایانه مسافربری امیرکبیر شیراز :

 

یکی از پروژه های این شرکت پایانه مسافربری امیرکبیر شهر شیراز می باشد که در گروه پروژه نمای اسپایدر قرار می گیرد.

این پروژه توسط تیم مهندسی شیشه سپنتا در سال 1393 با سیستم نما اسپایدر به متراژ 850 مترمربع  طراحی ، تولید و اجرا شده است.

استراکچر سازه طبق مشخصات فنی از لوله 4 اینچ به ضخامت 3 میلی متر به صورت خرپا اجرا شده است، شیشه دوجداره با ترکیب لمینیت 2 لایه 6 میلیمتر تولید و اجرا شده است.

استفاده از شیشه لمینیت دوجداره در این پروژه امکان عایق کردن نما را برای بهره بردار فراهم کرده است.

درزبندی پروژه با چسب سلیکون طبق استانداردهای مورد نظر میباشد تا از نفوذ  آب و باد به فضای داخلی به صورت کامل جلوگیری شود.

شیشه های لمینیت جهت حفظ امنیت جانی و مالی در پروژه های نماسازی کاربرد فراوان دارند . این نوع شیشه نسبت به شیشه های تک لایه از مقاومت بیشتری  برخوردارند  و در هنگام شکست فرو نخواهند ریخت.

همچنین شیشه ی لمینیت پس از تولید امکان جداسازی از هم دیگر را نخواهند داشت.

از دیگر کاربردهای شیشه لمینیت استفاده در نماهای اسپایدر، نمای فریم لس، نمای لامل، کف و سقف های شیشه ای، سایه بان و هندریل شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، شیشه های ضد گلوله و ضد اغتشاش می توان اشاره کرد.

شرکت شیشه سپنتا علاوه بر تولید شیشه های لمینیت، شیشه های سکوریت، شیشه دوجداره و شیشه های ضد گلوله خدماتی چون طراحی و اجرا پروژه های نما سازی بسیاری را در رزومه خود دارد.

با تکیه بر تیم مهندسی توانا و ماشین آلات مدرن و به روز، کیفیت مجموعه سپنتا در دو حوزه تولید و اجرا موجب رضایتمندی مشتریان بوده است.