تاریخ پروژه: 1383

محل پروژه: اشتهارد

نوع پروژه: نما فریم لس دوجداره و کامپوزیت

ساختمان اداری اشتهارد:

 

یکی از پروژه های این شرکت ساختمان اداری در شهرک صنعتی اشتهارد می باشد. این پروژه توسط تیم مهندسی شیشه سپنتا در سال 1383 با سیستم تلفیقی نما فریم لس و ورق کامپوزیت به متراژ 370 مترمربع طراحی، تولید و اجرا شده است. با روی کار آمدن مصالح جدید نما سازی شرکت شیشه سپنتا استفاده از این مصالح رو طبق استاندارد های موجود در دستور کار خود قرار داد.

استفاده از ورق کامپوزیت به دلیل سبکی سازه ، نصب و اجرای آسان ، زمان اجرای کوتاه مدت و امکان اجرای طرح و شکل های گوناگون در مدت زمان کم بسیار فراگیر شد. همچنین نمای فریم لس با استفاده از شیشه های دوجداره و شیشه های لمینیت از پر مصرف ترین سیستم های اجرایی نما از سال 1380 تا به امروز می باشد. پس از نمای فریم لس با رشد تکنولوژی و ماشین آلات صنعت ساختمان سازی سیستم هایی چون نمای لامل و نمای اسپایدر مورد استقبال معماران و سازندگان قرار گرفت.

شرکت شیشه سپنتا علاوه بر تولید شیشه های لمینیت، شیشه های سکوریت، شیشه دوجداره و شیشه های ضد گلوله خدماتی چون طراحی و اجرا پروژه های نما سازی بسیاری را در رزومه خود دارد. با تکیه بر تیم مهندسی توانا و ماشین آلات مدرن و به روز، کیفیت مجموعه سپنتا طی سالیان مدید در دو حوزه تولید و اجرا موجب رضایتمندی مشتریان بوده است.